GyIK
Gyakran ismételt kérdések
Igen, erről emailben tájékoztatnia kell az Eastment 4 héttel a kiköltözés előtt (help@eastmen.eu)
Igen, minden személy külön van elszállásolva.
Az összes házunk minden szükséges felszerelèssel ellátott, beleértve az ingyenes wifi kapcsolatot. Az SNF tanúsítványunk bizonyítékul szolgál a minőség biztosításáról. Ha valami hiányzik, kérjük jelezze a help@eastmen.eu email címen.
Minden szálláshely elfogadható távolságra van a munkahelytől. Arra törekszünk, hogy a lehetőségektől függően a lehető legközelebb szállásoljuk el munkavállalóinkat. Kérjük vegye figyelembe, hogy Hollandiában teljesen normális a 30-50 km-re levő munkahelyére vezetni.
Ez a háztól/lakástól függ. A legtöbb ház 3-4 szobás.
Igen, ha magáningatlanba költözik, az Eastmen napi nettó 20 euró többletfizetést biztosít, heti maximum 5 napon.
Minden illetményelszámoló lapot az általunk használt holland szoftverrel generálunk, ami a törvény szerint holland nyelven kell legyen. Az illetményelszámoláson található kifejezésekhez tudunk fordítást biztosítani.
Nem, minden bérkifizetésnek a dolgozó személyes bankszámlájára kell érkeznie. Jogilag nem megengedett, hogy a béreket más személyek bankszámlájára utaljuk.
Minden béremelési kérelmet meg lehet beszélni a koordinátorokkal minimum 3 hónap munka elvégzése után. A kérelmeket decemberben és júniusban lehet benyújtani. Kérelmét a help@eastmen.eucímre küldheti.
A bérkifizetések minden hét csütörtökön történnek. Általában egy munkanapot vesznek igénybe, tehát másnap már a bankszámláján kell legyen a pénz. De az utalás maga az ön bankja által nyújtott szolgáltatásokon is múlik. Ha valami nincs rendben.
Az előző heti béreket minden hét csütörtökön fizetjük.
Ha beteg, arra kérjük, lépjen kapcsolatba a koordinációval és az ügyféllel reggel 9 óra előtt, hogy ezt jelentse. Mikor jobban van szintén tájékoztassa erről a koordinációt és az ügyfelet.
Igen, kérelmezze a koordinátoroknál, és emailben elküldjük önnek (help@eastmen.eu).
Igen, de ezt csak minden naptári év elején cserélheti vissza az Eastmen által nyújtott biztosításra.
Nem, Hollandiában az esetek többségében elég a BSN. Kérés esetén az Eastmen biztosíthat egészségbiztosítási kártyát.
Küldje el emailben kérelmét a help@Eastmen.eu email címre az otthoni biztosítója nevével. Az űrlapot közvetlenül a biztosítónak küldjük el.
Ezt a koordinátoroknál kell kérelmeznie (help@eastmen.eu). Eastmen jelentkezni fog az SVB-nél.
A Zorg&Zekerheid által nyújtott biztosítás minden ellátást fedez. A help@eastmen.eu email címen felveheti a kapcsolatot a koordinátorokkal, ha többet szeretne megtudni.
Igényelhet egyet a help@eastmen.eue-mail címen. Ez a dokumentum a biztosítás megkötése után lesz elérhető.
Munkahelyek széles választékát biztosítjuk, lehetséges változtatni. Fel kell vennie a kapcsolatot munkaügyesével, aki tájékoztatni tudja az összes munkalehetőségről.
Igen, ez lehetséges. Emailben értesítenie kell a koordinátorokat (help@eastmen.eu), és biztosítania kell egy képet az új bankszámlájáról, amin szerepel az IBAN és a neve.
Az autóbérlés a hozzáfèrhetôsèg tárgya. Ez ügyben felveheti a kapcsolatot a koordinátorral (help@eastmen.eu).
Minden szerződést elektronikus aláírásra küldünk. Ezeket azon az email címen kapja meg, amelyet a munkavállalás megkezdésekor megadott.
Nem, az 1. és 2. fázisra vonatkozó szerződés alapján a munkakapcsolat bármely fél részéről megszüntethető ezt igazoló dokumentum nélkül. Kérés eseténaz Eastmen tud alkalmazási igazolást kibocsátani, hogy ezzel igazolni tudja az Eastmennél töltött időszakot.
Igen, a szabadságdíjak a törvényi rendelet alapján történnek. További információért keresse fel a koordinátort (help@eastmen.eu).
Évente 25 szabadnapra jogosult.
A szobának tisztának kell lennie, és nem hagyhat hátra személyes tárgyakat.
A szabadnapokat a cégével közös megegyezés alapján jelölhetik ki. Miután megkapta az engedélyt a cégtől, csak értesïtenie kell az Eastment a szabadsága időtartamáról egy a koordinátoroknak küldött emailben (help@eastmen.eu).
Igen, 8 ledolgozott hét után elkezdi felépíteni a nyugdíjalapját a Stipp Basic-en keresztül, 34 ledolgozott hét után pedig a Stipp Plusból.
Ez a szabályzatunkkal ellenkezik, kérjük hozzon elég pénzt az első két hétre, amíg megkapja az első fizetését.
A holland bankszámlanyitás lehetősége a bank szabályzatától függ. A számlanyitás általában lehetséges, ha időpontot kér a választott bankba. Az eastmen minden olyan dokumentumot biztosít, amire tőlünk szükség van.
Igen, de csak Hollandiában.
NEM, a BSN szám egy egyedi szám, amit nem lehet kitörölni vagy megváltoztatni, tehát tilos megújítani.
A BSN (burgerservicenummer) egy személyi azonosító szám, egy egyedi regisztrációs szám mindenkinek, aki Hollandiában él.
A DigiD egy személyazonosság-kezelő platform, amit a holland állami szervek, mint az adózási és vámigazgatás és a Dienst Uitvoering Onderwijs a hollandiai lakosok személyazonosságának internetes igazolására használ. Erre a kormányhonlapon jelentkezhet.
Igen, koordinátoraink felveszik a reptéren vagy vonatállomáson és a szállásra viszik. Ez egy egyszeri szolgáltatás.
Mikor szabadságra meg, magának kell gondoskodnia az utazásról. Lehetséges, hogy egy kolléga a házból el tudja vinni a reptérre.
A kezdeti megállapodás alapján fedezzük az utazási költségeit, ha Ön vezet.