GyIK

Gyakran ismételt kérdések

Category

Igen, erről emailben tájékoztatnia kell az Eastment 4 héttel a kiköltözés előtt (help@eastmen.eu)

Igen, minden személy külön van elszállásolva.

Az összes házunk minden szükséges felszerelèssel ellátott, beleértve az ingyenes wifi kapcsolatot. Az SNF tanúsítványunk bizonyítékul szolgál a minőség biztosításáról. Ha valami hiányzik, kérjük jelezze a help@eastmen.eu email címen.

Minden szálláshely elfogadható távolságra van a munkahelytől. Arra törekszünk, hogy a lehetőségektől függően a lehető legközelebb szállásoljuk el munkavállalóinkat. Kérjük vegye figyelembe, hogy Hollandiában teljesen normális a 30-50 km-re levő munkahelyére vezetni.

Ez a háztól/lakástól függ. A legtöbb ház 3-4 szobás.

Igen, ha magáningatlanba költözik, az Eastmen napi nettó 20 euró többletfizetést biztosít, heti maximum 5 napon.

Minden illetményelszámoló lapot az általunk használt holland szoftverrel generálunk, ami a törvény szerint holland nyelven kell legyen. Az illetményelszámoláson található kifejezésekhez tudunk fordítást biztosítani.

Nem, minden bérkifizetésnek a dolgozó személyes bankszámlájára kell érkeznie. Jogilag nem megengedett, hogy a béreket más személyek bankszámlájára utaljuk.

Minden béremelési kérelmet meg lehet beszélni a koordinátorokkal minimum 3 hónap munka elvégzése után. A kérelmeket decemberben és júniusban lehet benyújtani. Kérelmét a help@eastmen.eucímre küldheti.

A bérkifizetések minden hét csütörtökön történnek. Általában egy munkanapot vesznek igénybe, tehát másnap már a bankszámláján kell legyen a pénz. De az utalás maga az ön bankja által nyújtott szolgáltatásokon is múlik. Ha valami nincs rendben.

Az előző heti béreket minden hét csütörtökön fizetjük.

Ha beteg, arra kérjük, lépjen kapcsolatba a koordinációval és az ügyféllel reggel 9 óra előtt, hogy ezt jelentse. Mikor jobban van szintén tájékoztassa erről a koordinációt és az ügyfelet.

Igen, kérelmezze a koordinátoroknál, és emailben elküldjük önnek (help@eastmen.eu).

Igen, de ezt csak minden naptári év elején cserélheti vissza az Eastmen által nyújtott biztosításra.

Nem, Hollandiában az esetek többségében elég a BSN. Kérés esetén az Eastmen biztosíthat egészségbiztosítási kártyát.

Küldje el emailben kérelmét a help@Eastmen.eu email címre az otthoni biztosítója nevével. Az űrlapot közvetlenül a biztosítónak küldjük el.

Ezt a koordinátoroknál kell kérelmeznie (help@eastmen.eu). Eastmen jelentkezni fog az SVB-nél.

A Zorg&Zekerheid által nyújtott biztosítás minden ellátást fedez. A help@eastmen.eu email címen felveheti a kapcsolatot a koordinátorokkal, ha többet szeretne megtudni.

Igényelhet egyet a help@eastmen.eue-mail címen. Ez a dokumentum a biztosítás megkötése után lesz elérhető.

Munkahelyek széles választékát biztosítjuk, lehetséges változtatni. Fel kell vennie a kapcsolatot munkaügyesével, aki tájékoztatni tudja az összes munkalehetőségről.

Igen, ez lehetséges. Emailben értesítenie kell a koordinátorokat (help@eastmen.eu), és biztosítania kell egy képet az új bankszámlájáról, amin szerepel az IBAN és a neve.

Az autóbérlés a hozzáfèrhetôsèg tárgya. Ez ügyben felveheti a kapcsolatot a koordinátorral (help@eastmen.eu).

Minden szerződést elektronikus aláírásra küldünk. Ezeket azon az email címen kapja meg, amelyet a munkavállalás megkezdésekor megadott.

Nem, az 1. és 2. fázisra vonatkozó szerződés alapján a munkakapcsolat bármely fél részéről megszüntethető ezt igazoló dokumentum nélkül. Kérés eseténaz Eastmen tud alkalmazási igazolást kibocsátani, hogy ezzel igazolni tudja az Eastmennél töltött időszakot.

Igen, a szabadságdíjak a törvényi rendelet alapján történnek. További információért keresse fel a koordinátort (help@eastmen.eu).

Évente 25 szabadnapra jogosult.

A szobának tisztának kell lennie, és nem hagyhat hátra személyes tárgyakat.

A szabadnapokat a cégével közös megegyezés alapján jelölhetik ki. Miután megkapta az engedélyt a cégtől, csak értesïtenie kell az Eastment a szabadsága időtartamáról egy a koordinátoroknak küldött emailben (help@eastmen.eu).

Igen, 8 ledolgozott hét után elkezdi felépíteni a nyugdíjalapját a Stipp Basic-en keresztül, 34 ledolgozott hét után pedig a Stipp Plusból.

Ez a szabályzatunkkal ellenkezik, kérjük hozzon elég pénzt az első két hétre, amíg megkapja az első fizetését.

A holland bankszámlanyitás lehetősége a bank szabályzatától függ. A számlanyitás általában lehetséges, ha időpontot kér a választott bankba. Az eastmen minden olyan dokumentumot biztosít, amire tőlünk szükség van.

Igen, de csak Hollandiában.

NEM, a BSN szám egy egyedi szám, amit nem lehet kitörölni vagy megváltoztatni, tehát tilos megújítani.

A BSN (burgerservicenummer) egy személyi azonosító szám, egy egyedi regisztrációs szám mindenkinek, aki Hollandiában él.

A DigiD egy személyazonosság-kezelő platform, amit a holland állami szervek, mint az adózási és vámigazgatás és a Dienst Uitvoering Onderwijs a hollandiai lakosok személyazonosságának internetes igazolására használ. Erre a kormányhonlapon jelentkezhet.

Igen, koordinátoraink felveszik a reptéren vagy vonatállomáson és a szállásra viszik. Ez egy egyszeri szolgáltatás.

Mikor szabadságra meg, magának kell gondoskodnia az utazásról. Lehetséges, hogy egy kolléga a házból el tudja vinni a reptérre.

A kezdeti megállapodás alapján fedezzük az utazási költségeit, ha Ön vezet.

Answer not found?